zondag 3 november 2013

make & take creaweek 2013

Het was weer een drukke, maar ook weer zo'n gezellige week.
Na de Marianne dag op 19 oktober ging de Creaweek bij Jacobi op 26 oktober weer van start, altijd een drukke tijd met voorbereiding en organisatie, maar we hebben het weer met z'n allen gedaan en met een voldaan gevoel af kunnen sluiten.

Ik had mijn make& take op dinsdag, deze keer gingen we aan de slag met hoofdzakelijk Dylussions, Distress en maskeerstencils.
Het thema met de creaweek is altijd Kerst, daar hoefde ik dus niet over na te denken en ik heb gekozen voor een kaart met enveloppe, wat is er nou leuker dan een zelfgemaakte kerstkaart krijgen en dan ook nog in een mooie vrlolijke enveloppe




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke setjes heb je gemaakt! Dat schiet mooi op zo voor de kerst!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart en super leuk gemaakt.
    Je hebt er meteen een geweldige set bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten en met even leuke enveloppen! Hele vrolijke kleuren.
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke mailart Folkje..heel origineel voor de Kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel mooi uit Folkje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje