woensdag 13 november 2013

Drie keer kerst met muziek

Was van de week even bij de kringloop aan het sneupen en heb daar wat oude muziekboekjes gekocht.


Het "muziek"papier is steeds uitgestanst met een mal van Marianne, ook de kerstboom is van Marianne, de sterretjes zijn van Memorybox.
De stempel met de engel is van Crafty Individuals en is met Pan Pastel bewerkt, de teksten van de onderste twee kaarten zijn van Studio Light en de bovenste tekst is van Stampinback.

Af en toe een serie kaartjes maken dan kom ik er wel.

fijne avond allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstkaarten, Folkje!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar eens op het idee! Leuk hoor zo met de muziekvellen! Erg leuk gedaan Folkje! Bij je vorige bericht zag ik zonet ook erg mooie kaarten staan! Leuk die verschillende vogeltjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje