zondag 17 november 2013

Hoofdtooi

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn collega Sijke naar de Craftorij geweest in Ede.
Dit lag al een tijdje in de planning, nu was er een workshop die ons beide wel aansprak en hadden die dus ook gereserveerd.
We hebben de workshop gevolgd bij Janine van Holthe met een groep van 13 dames, het was een super leuke, relaxte, gezellig en leerzame dag.
De gastvrij van de Craftorij was ook bijzonder goed en er was ook voor eten en drinken gezond, toppie!!!!

Dit is dus mijn creatie, ben er wel blij mee, het kippetje met het hoedje vind ik vooral erg leuk..
Wil je de creatie's van de andere dames ook bewonderen kijk dan eens op de facebook groep van de Craftorij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje