maandag 28 april 2014

Lente

Gisteren nog even lekker aan de freubel geweest.
Ik kan nog niet alles laten zien, maar dit kaartje heb ik  gemaakt voor de april challenge van Stampinback
Het thema is lente, daar horen natuurlijk ook bloemen bij , dit is mijn kaartje.
De achtergrond heb ik met schilderstape gemaakt, je plakt de tape op je inktkussen en daarna op je papier en dan krijg je deze afdrukken, ik heb de inkt van Stampin Up gebruikt omdat die zo nat is.
De bloemen zijn ingekleurd met distress

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Folkje

    Groetnis fan Ina
    http://fryskfamkesnifelside.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die strepen en mooie kleuren bij elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zoals je de kaart hebt gemaakt Folkje.
    Uiteraard veel succes met de challenge bij Stampinback :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Folkje.
    Leuke kleuren en prachtige stempels.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Folkje, een erg mooie rozenstempel heb je gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje