dinsdag 20 maart 2012

Voorbeeld boekkaart Make & take



Ik ben druk bezig met de voorbereiding van de make&take die ik in de hobby week ga doen, ben met laatste van de 6 workshops bezig en die pakketjes zijn ook bijna klaar.
Dit is een van de voorbeelden die ik heb gemaakt, er is elk uur een workshop en heb voor alle zes de workshops verschillende kleuren en modellen gebruikt.

Het mandje is van cheerylynn, hij paste niet in het boekje, ik heb het handvat er af gehaald en zo past ie wel, ook de haasjes zijn van cheerylynn , voor het boekje heb ik papicolor papier gebruikt en het design papier is weer van Pion.De bloem is gemaakt met de nestabilitie scalloped cirkels small en het ovaal op de voorkant is van Nellie Snellen, het groene lint is van Rahyer en het bolletjes lint van Marianne, ik heb een rand pons van Martha Stewart gebruikt.Alles is bewerkt met de distress victorian velvet.

4 opmerkingen:

  1. Een geweldige kaart Folkje.
    Mooie kleuren, leuk model en een schattig plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat weer prachtig gemaakt
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Folkje ziet er super uit

    Liefs van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje