zondag 4 maart 2012

Disneyland Parijs

Geen kaartje dit keer, we zijn 5 dagen naar Disneyland Parijs geweest en het was super, ik ben in alle grote rollercoasters e.d geweest en we hebben mooie shows gezien .Hopelijk snel weer een kaartje maken, maar eerst mijn workshop voorbereiden voor de hobbyweek 24 t/m 31 maart, daar gaat ook nog wel wat tijd in zitten, ben je nieuwsgierig neem dan even een kijkje op www.hobbyweek.nl
En dan de verjaardagen van onze 2 dochters nog op 10 en 30 maart, veel tijd voor freubelen zal er wel niet zijn.

2 opmerkingen:

  1. mooie foto, heb ook je foto's op hyves gezien, die zijn ook gaaf.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Folkje! Prachtige foto! Fijn te horen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! Enne ... alles op z'n tijd, een kaartje maken komt vanzelf wel weer.

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje