zaterdag 31 december 2011

even iets anders/hart en ziel

Dit schilderij is door mijn zusje gemaakt en hangt sinds mei hier in de woonkamer.
Zij had een schilderij gemaakt in deze kleuren en dat vond ik zo mooi dat ik heb haar gevraagd om voor mij een schilderij te maken in deze kleuren met als symbool een hart op de kop er in  verwerkt voor de rest heb ik het aan haar overgelaten.

Dit symbool staat voor mij voor borstkanker en ben erg blij met dit schilderij, het is een soort van afsluitng van een periode die we natuurlijk liever willen vergeten, maar van de andere kant toch bij mij hoort en daarom ook wil koesteren.

Nu gaan we weer een jaar afsluiten, een goed jaar voor mij, met alleen maar vooruitgang en geen tegenslagen.
Een creatief jaar, ik heb alles weer goed kunnen oppakken en ga lekker zo door!

Ik wil iedereen een gezond en creatief  2012  wensen en ik hoop nog vele mooie creaties op jullie blogs te mogen bewonderen en ik zal mijn best doen om ook regelmatig iets te plaatsen.

Als jullie meer kunstwerken willen bewonderen, ga hier dan eens een kijkje nemen http://froukjeart.hyves.nl/.

Liefs van mij voor jullie allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook een goede jaarwisseling toe, folkje. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend schilderij, vooral als je de gedachte erachter weet.
    Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief en gelukkig 2012 met iedereen die je lief en dierbaar is.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig schilderij en zo bijzonder dat jouw zusje dat geschilderd heeft! Happy New Year Folkje & family! Hopelijk dat ik je in het nieuwe jaar eens kan komen opzoeken bij Jacobi.

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje