zondag 11 december 2011

Dutch Magnolia Lovers Challenge 21

Voor deze kaart heb ik Cardstock French Roast gebruikt het design papier is van Maja Design, de labels van GoKreate, het takje van Marianne de ster/bloemen zijn van ProvoCraft het bedeltje heb ik gekocht bij Create  you own het stukje lint is weer van de Intratuin  en de tekst is van StudioLight.

De Magnolia stempel is ingekleurd met Copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt, voor de jas en muts B99, B97, B95, B93 de sjaal/laarsjes E43, E71, het haar E33, E35 en voor de huid E21, E50, E51.

Met deze kaart doe ik mee met challenge 21 van DML

5 opmerkingen:

  1. Wow Folkje goed bezig mooi werk maak je :)

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Folkje! Veel succes met de DML challenge!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig je tag.
    Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Folkje,
    Wat een schitterende tag!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label...Folkje.
    Leuk dat je meedoet aan de DML Challenge...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje