dinsdag 14 november 2017

Nieuwe collectie Pronty/ traveling girl

Er is weer een  nieuwe collectie van Pronty uitgekomen, stencils, maar ook weer leuke MDF artikelen.
Ik ben met een aantal stencils aan de slag gegaan en daarmee deze pagina in mijn AJ gemaakt.
Wil je graag weten hoe ik dit heb gemaakt, kijk dan op het blog van Pronty https://prontycraftscreators.blogspot.nl/2017/11/traveling-girl.html?m=1
Hier staat een tutorial van deze pagina.

Deze stencils heb ik gebruikt, de nummers staan ook vermeld bij de tutorial op het Pronty blog.
De nieuwe stencils zijn nog niet in de winkels verkrijgbaar, maar dat zal zeker niet lang meer duren.



                                  Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze pagina.
   

                                                     Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje