vrijdag 2 juni 2017

Dream catcher

Vorige week een middagje met Loekie en Kethy aan de knutsel geweest, was voor het eerst maar zeker geslaagd.
Alle drie met het zelfde project aan de slag maar drie totaal verschillende creaties, ik heb helaas van de andere dames geen foto's, het was nog niet af en we hebben het dus allemaal thuis afgemaakt
Voor mij was dit weer eens iets heel anders, maar super leuk en ik ben zeker blij met het resultaat.
Het doek is 30 x 70 cm zo'n leuk formaat, Loekie had deze nog staan en Kethy heeft in haar Journal gewerkt







En nu ga ik weer lekker naar buiten, het weer is zo heerlijk, genieten jullie daar ook zo van?
Fijn weekend allemaal en tot de volgende creatie

4 opmerkingen:

  1. Wowwww Folkje

    Wat een kleuren explosie, gaaf!!

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, was er zelf eerst nu niet weg van, maar vindt 'm steeds mooier, heb inmiddels nog een knalroze en een paarse veer toegevoegd en onderin nog wat zwart

      Verwijderen
  2. Gisteren de hele dag achter me aan de muur...zoals vaak: nog veeeel mooier in het echt, een prachtig stuk Folkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ฟิลเลอร์มีคุณสมบัติอย่างไร?
    คุณสมบัติของฟิลเลอร์ ช่วยในการกักเก็บน้ำของชั้นผิวที่ได้รับการแก้ไข หน้าตอบ ร่องแกมลึก ฟิลเลอร์จะช่วยเติมเต็มช่องว่างให้กับเซลล์ผิวหนัง หรือเพิ่มปริมาตรให้กับผิว เทียบได้กับการติดสปริงให้กับผิว ให้ผิวยืดหยุ่น เต่งตึงกระชับชั้นผิวเรียบเสมอกัน ลดริ้วรอยเหี่ยวหย่น ทำให้ใบหน้าดูเด็กลงอย่างชัดเจน รวมไปถึงการปรับรูปหน้า เติมเต็มรูปหน้าให้สมส่วน ได้รูปยิ่งขึ้น และจะสลายตัวไปได้อย่างธรรมชาติ สำหรับแพทย์ผู้เชี่ยวชาญจะสามารถนำฟิลเลอร์ มาเติมเต็มได้ทุกส่วนของผิว
    ฉีดฟิลเลอร์คาง
    ฉีดฟิลเลอร์หน้าผาก
    ฉีดฟิลเลอร์จมูก

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje