woensdag 9 november 2016

RR Spread 3


Spread nr 3 is ook al weer klaar, verstuurd en ontvangen.
De opdracht was om met Deli Paper te werken
Ik heb het ook dit keer weer stap voor stap op de foto gezet, hoop dat jullie het leuk vinden
Het Deli Paper goed gekreukeld, een flinke prop van gemaakt en daarna "glad" gestreken
Het papier aangebracht met decoupage lijm, normaal gebruik ik gel medium, maar had alleen nog de heavy en dat vind ik te dik om hier voor te gebruiken, ook afgelakt met de decoupagelijm
Twee kleuren verf aangebracht, ik heb voor de neon kleuren van Amsterdam gekozen, hier en daar een dot en dan lekker met je vingers uitsmeren
Eerst met een stencil en zwarte verf een achtergrond gemaakt, helaas geen foto van gemaakt. Met Archival black de mooie bloem van Birgit Koopsen gestempeld
Om de bloemen heen Pruisisch blauw aangebracht, is een transparante kleur, vond ik hier bij wel een mooi effect geven

Toen het nog net niet helemaal droog was, een deel van het blauwe weer weggehaald ja vind ik toch mooier, gelukkig maar.

Met de witte dekkende acrylverf met een Art Foam stempel gestempeld, ze zijn zo leuk om te gebruiken

Als laatste nog witte verf gespetterd over het het geheel
Was weer erg leuk om dit te doen, heerlijk kliederen en de ontvanster was er gelukkig ook blij mee.


Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi Folkje. Ik ben niet zo van de felle kleurtjes maar de laatste tijd vindt ik het steeds leuker worden. Dank voor het showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje