zondag 23 oktober 2016

Omslag voor Art Journal


 Een poosje geleden heb ik een kleine Round Robin opgezet.
We zijn met z'n achten deze ronde gestart.
Afgelopen zaterdag zijn we met vier van dit groepje bij elkaar gekomen en hebben voor de losse pagina's een omslag gemaakt.
Een paar weken terug heb ik een workshop van Birgit Koopsen bij de Craftorij gevolgd en heb deze techniek hier ook toegepast.
De andere dames vonden dit erg leuk en hebben ook deze techniek toegepast.
De stempels die ik heb gebruikt zijn ook van Birgit
Voorkantn

Achterkant

voorkant met flap
Helaas zijn de foto's niet al te duidelijk, volgende keer beter

creatieve groetjes van mij


2 opmerkingen:

  1. Hoy Folkje, ik heb erg genoten van onze eindmiddag. Ik vind het een heel leuk kaft geworden voor onze spreads! Geeft me nieuwe ideeën voor kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk! Enne mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje