maandag 16 mei 2016

Gelli Plate

Ik ben gister weer heerlijk een dagje wezen workshoppen bij de Craftorij
Ik heb na zo'n dag altijd weer zo veel inspiratie, daar moet je dan wel wat mee doen natuurlijk.
Ik ben dus begonnen met een online schilderscursus, daar mijn opdracht voor gemaakt en mijn opwarmertje voor de CZC gemaakt.
Zaterdag demonstreer ik op mijn werk de Gelli Plate en daar heb ik nog wat leuke voorbeeldjes voor gemaakt.

Op 1 juni begint de CZC weer en dan hoop ik ook weer wat meer op mijn blog te plaatsen




1 opmerking:

  1. Lijkt me dat het weer een leuke groep was bij de Craftorij!
    En gaaf dat je gelijk je inspiratie voor het werk kan gebruiken! Kijk uit naar de Zomerchallenge, maar heb eerst nog wat opdrachten liggen...die doe ik eerst, dan mag ik pas beginnen van mezelf :) Geniet van alle creatieve-tijd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje