zaterdag 30 augustus 2014

Zomerchallenge 49 t/m 61

Het heeft even geduurd, maar ik wilde even wachten tot ik ze echt allemaal had gemaakt en moest er nog steeds twee.
Het was super leuk om hier aan mee te doen, zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag is dus de reünie van deze zomerchallenge en daar ga ik zo met Annie heen, super leuk om een aantal dames die hebben mee gedaan te ontmoeten en een paar die ik op de stempelbeurs heb ontmoet ook weer te zien.

Nu is het weer tijd voor andere dingen, ben al weer druk met het voorbereiden van een aantal workshops en hopelijk heb ik nu ook weer tijd om aan een een aantal challenges mee te doen.
Voor je het weet zitten we weer in de drukke periode van de creaweek en kerst.

Hier mij laatste kaartjes.

49 omschrijf jezelf in 10 woorden

50 boeken

51 maak een ruitmotief

52 wat zit er in je tas

53 rood-wit-blauw

54 woordenboek

55 hartjes

56 hemel-lucht-wolken

57 zentangle

58 gebruik 1 of meer stickers

59 iets uit je woonkamer

60 think pink

61 eigen creatie
Een aantal heb ik in Canada gemaakt, met beperkte middelen, ook wel weer een uitdaging.
Moet zeggen na de vakantie was het moeilijk om weer op te pakken, maar...het is gelukt.
49 was de moeilijkste, heb mijn man dus een lijstje laten maken, die kent mij tenslotte het beste
53 was vanzelfsprekend om dit te maken op de dag van nationale rouw en 60 was ook snel "bedacht"

Ik ga er een gezellige middag van maken en wens iedereen een fijn weekend.

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke creaties heb je gemaakt Folkje.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf om je laatste kaarten hier ook te zien! Vooral je zentangle vind ik super; hoe gaaf veel diepte je daarin hebt gekregen! Was heerlijk elkaar weer te zien! (Wat woon je dan toch weer een eind uit elkaar...) Fijne week! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje