woensdag 23 juli 2014

Zomerchallenge 43 t/m 48

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten , nog 1 dan zit ik op 100 volgers zie ik!

Dit zal voorlopig even mijn laatste blogbericht zijn ik vertrek vrijdag naar Canada met onze twee dochters.
Het is een heel dubbel gevoel om er na 2 jaar weer naar toe te gaan, mijn broer is toen na een ongeval overleden.
Nu dus naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen en naar zijn graf natuurlijk, het zal erg emotioneel zijn denk ik, maar ook erg fijn om dit te kunnen doen en de familie weer in mijn armen te kunnen sluiten, 3 maanden geleden is er nog een kleine baby bij gekomen en die willen wij natuurlijk ook heel graag zien.

Al weer een serie van 6 kaartjes voor de zomerchallenge.
We zitten vandaag op dag 53, ik loop op dit moment een beetje achter, maar dat gaat goed komen.
Ik neem wel iets aan knutselspullen mee, dus wie weet ga ik nog iets maken.


43 Enkel pennen

44 Advertentie / Reclame

45 gebruik een creditcard / bankpas 

46 favoriete Quote

47 ogen

48 gebruik 1 nietje
Voor iedereen die nog op vakantie gaat, geniet er van en blijf je thuis, ook dan een fijne vakantie.

Tot over een paar weken.

2 opmerkingen:

  1. Een goede reis en verblijf gewenst bij je familie in Canada, Folkje, het zal zeker emotioneel zijn maar vast ook heel waardevol.
    Je kaartjes zijn prachtig...
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie met je familie, Folkje. Je kaartjes zijn erg mooi !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje