maandag 9 juni 2014

Zomerchallenge

Bij de Craftorij hebben ze een nieuwe fb groep gemaakt"Zomerchallenge"
Met ingang van 1 juni krijg je daar van 7 dames elke dag een "opdracht"en dit 61 dagen lang.
Iedereen werkt op correspondentiekaartjes en dan kan je voor jezelf bedenken wat je met die kaartjes gaat doen.
Ik heb er tabjes aan gemaakt en een boekje waar ze in kunnen.
Voor 1 juni zijn we begonnen met wat opwarmertjes die ik vandaag zal plaatsen, ik zal de komende dagen de opdrachten plaatsen die ik allemaal heb gemaakt.
Zo meteen ga ik aan dag 9 beginnen, het is echt superleuk om te doen en tot nu toe kan ik het goed bijhouden, vind het wel fijn omdat het in de zomertijd altijd erg rustig is wat de Creatieve uitspattingen betreft van veel mensen.

Het boekje
Haiku

Kaart met flapje

Simpel

Inchies
Dit waren de opwarmertjes, wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Leuk om ze zo bij elkaar te zien! Het word een gaaf boekje; ik geniet van alle uitwerkingen die ik zie en om ze zelf te maken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje