vrijdag 14 februari 2014

Round Robin 3 en 4


Manlief heeft de hele pc even nagekeken en nu moet het programma voor de camera er dus nog even op.
Voor deze keer maar de foto's vanaf mijn I Phone gebruiken.
Het gaat lekker met de Round Robin moet ik zeggen, lig mooi op schema, ben erg blij dat ik me toch heb opgegeven, dacht echt dat 1 per 2 weken te snel zou zijn, maar nee dus.
Time flies its up to you to be the navigator

Walking on sunshine




Ik heb in beide journals gewerkt met Inka Gold, wat is dat toch leuk spul om mee te werken.

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt Folkje.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prima uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er prachtig uit Folkje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verschillende pagina's maar beide mooi Folkje...leuke stempels op de onderste :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje