zondag 13 oktober 2013

Vintage kalender

Vandaag is het weer echt zo'n dag om lekker te gaan knutselen.
Ik heb een kalender gemaakt op canvas board, kan ook op grijsboard denk ik, maar dit had ik nu in huis.
Het winterse plaatje zit er los op zodat je bijv elk jaargetijde er wat anders op kan doen.
Ik ga weer verder deze valt binnenkort bij iemand in de bus en ik ga er nog eentje maken en die ga ik ook weggeven.

Met deze kalender wil ik graag meedoen met challenge 11 van WLVC het thema is maak een vintage creatie, maar geen kaartje!

Fijne zondag en als je ook bezig bent, veel freubel plezier

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt Folkje.
    Is weer eens wat anders hé.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt Folkje!
    Een gaaf kado om weg te geven!
    Tof dat je weer meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, zo'n kalender. Mooi geworden hoor!

    groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuk idee en zo is het heel lang een bruikbare creatie. Leuk!
    Liefs van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje