zondag 15 september 2013

Eerste kerstkaarten 2014

Alleerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.

Vandaag van alles en nog wat gemaakt, maar kan nog niet alles laten zien.
Heb de uitdaging van de maand voor mijn werk bijna klaar en heb een aantal voorbeelden voor de Creaweek voor mijn make & take gemaakt.

Ik heb vandaag twee kerstkaarten gemaakt met de prachtige stempel van Stampendous, een mooie kaart om er weer even in te komen vind ik zelf.
De stempels zijn allebei bewerkt met Wow embossingpoeder.
Het kerst takje en de bloemetjes zijn van Marianne en het hulst takje is van Nellie Snellen.




7 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn mooi Folkje, prachtige stempel is het he, ik heb 'm ook en blijf 'm prachtig vinden.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Folkje! en wat een mooie stempel heb je gebruikt!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg dat wel dat dit een prachtige stempel is, ik vind hem geweldig Folkje.
    Heel mooi bewerkt met de embossingpoeder.
    En wat is nu de mooite, bruin of blauw? Dat is moeilijk te kiezen hé.
    Schitterend en 'k ben ook al benieuwd naar wat nog moet komen.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte beauty, deze stempel! En jij hebt er geweldige mooie kaarten mee gemaakt Folkje, ziet er prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaartjes, Folkje! Je bent al goed bezig met de voorbereidingen voor de Kerst!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje