maandag 19 augustus 2013

Alles mag, DCZ challenge 30

Al weer een nieuwe Challenge bij DCZ, deze keer  mag alles.
Dit is mijn bijdrage voor deze week, weer een Bestie, maar ze zijn ook zo leuk om in te kleuren, ze is ingekleurd met Flexmarkers in blauw/groen tinten, een favoriet combinatie van mij.


De Challenge wordt deze week gesponsord door Jacobi en je kan o.a een paar van de nieuwste Memory Box stansen die speciaal voor Jacobi gemaakt zijn en dus nergens anders te koop zijn winnen, hoe gaaf is dat!

Wil je ook mee doen en kans maken op deze mooie prijs ga dan snel kijken bij DCZ.


Fijne maandag

liefs van mij

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart!!! En ja die prijs wil ik heeeeeeel graag gaan winnen :D
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    Dank je wel voor je lieve reactie!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje