woensdag 10 juli 2013

Sarah

Van de week werd mij gevraagd of ik een kaart kon maken voor iemand die 50 wordt.
Het afdrukje had ik al ingekleurd liggen en heb er deze kaart van gemaakt, degene die de kaart heeft besteld vond de kaart gelukkig ook erg mooi, nu "Sarah" nog maar die ken ik ik ook en denk wel dat ze er blij mee is.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met challenge #17# van Hobby Vision waar het thema Kleuren en Vlinders is en met de challenge van My Besties  fabulous flourish

Het afdrukje is ingekleurd met Copics en de achtergrond en de vlinderrand zijn bewerkt met Goosebumps en Pan Pastel.

Fijne dag allemaal

4 opmerkingen:

  1. Gave kaart voor de 50 jarige Folkje. Leuk en mooi.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Folkje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is dit geworden Folkje. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is stunning! Thankyou for entering the Besties Challenge! Good Luck! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje