donderdag 9 mei 2013

Love & Marriage

Ik zou vandaag met iets heel anders bezig, maar moet een aantal huwelijks kaarten maken, dus daar maar mee begonnen, dit is er eentje van.



Met deze kaart wil ik graag mee doen met
Challeng 2 van het WLVC de opdracht was maak een kaart for someone special, nou dat is duidelijk denk ik.
Ook wil ik graag mee doen met de Bingo  Challenge van Hobby Vision ik heb gekozen voor
stans   plakparels  lint/kant


Ik ga stoppen voor vandaag, vanavond met een groep meiden naar Guus Meeuwis op Oerrock, gaat vast gezellig worden en het weer werkt gelukkig goed mee.


Fijne dag allemaal

Lieve groeten
Folkje

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Veel plezier bij Guus!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie, Folkje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stansjes heb je gebruikt voor deze mooie kaart Folkje.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Folkje, wat heb je deze prachtig en chic gemaakt.
    Leuke stansjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique kaartje Folkje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi folkje
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Folkje,
    Prachtig trouwkaartje is dit geworden. Mooie stans heb je gebruikt. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje