maandag 1 april 2013

Flexmarkers

Het was vandaag mijn beurt geweest om iets te plaatsen op het Flexmarker blog, maar dit blog bestaat niet meer, omdat ik nogal een drukke week had lag de kaart al klaar en plaats ik deze nu maar hier.


Deze stempels zijn zo leuk om in te kleuren en ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid: Sunkissed pink, Blush en Light Fawn
Haar: Saddle Brown, Cocoa, Nutmeg, en Light Fawn
Kleding: Antique Pink, Water Melon, Cocktail Pink, Dusky Pink en Tea Rose
Ogen: Nutmeg en Light Fawn
Mond: Cocktail Pink

Het Flexmarker blog is dus niet meer, ik had als beheerder graag nog even afscheid willen nemen van onze volgers en ook Jacomijn en Mariska hadden graag nog even een berichtje achter gelaten, maar de eigenaar van het blog dacht daar anders over. Het was wel mijn keus om met het blog te gaan stoppen, maar niet op deze manier, voor de volgers van het Flexmarker blog, sorry, maar ik heb hier geen invloed op gehad.
Voor de mensen die wel de Flexmarkers gebruiken, wij zullen op onze eigen blogs ook creatie's plaatsen, waarbij we de kleuren vermelden.
Ik ben ongeveer een half jaar "beheerder"geweest en heb het met plezier gedaan, het is alleen niet gelopen zoals ik graag wilde.

Jacomijn, Mariska en natuurlijk ook Ann en onze gastdesigners, heel erg bedankt voor de samenwerking en jullie bijdrage aan het blog.

liefs
Folkje

I

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Folkje.Lekker vrolijk.

    Niet alles gaat zoals je het zelf wilt maar dit is wel jammer voor jullie dat je niet gewoon op dat blog afscheid hebt kunnen nemen. Maar ja, het is zoals het is.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt Folkje.
    Wees niet getreurd met jou talent vind je vast wel een ander blog waar je in het designteam kan plaatsnemen.
    Ik begrijp het wel hoor, het afscheid verliep nogal plots en je had dit liever anders gezien.
    Niks aan te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer voor jullie dat het niet ging...Maar hier kunnen we je mooie gemaakte dingen ook bewonderen... Zoals dit kaartje, leuk gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Folkje...en er komt vast wel weer iets anders op je pad.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik miste de blog van de flexmarkers al. Ik had het bericht gelezen over stoppen of niet, maar al snel was die uit de lucht. Ik wilde nog even opschrijven wie in het team zaten, zodat ik vanwege de flexmarkers hun blogs kon volgen.Jammer dat het zo moest eindigen. Dus nu maar vrolijk verder op jouw eigen blog. Heb jij een paar namen of blogs die ik kan volgen? (jouw blog staat er al tussen :)Ik ben namelijk sinds kort begonnen met de flexmarkers en wil graag inspiratie opdoen.

    Groeten Willemien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje