maandag 6 augustus 2012

"Scooter" Tilda

Hij lag er al een paar dagen ingekleurd, maar nu toch een kaartje er mee gemaakt.
De sketch is van de uitdaging voor juli/augustus van de magnolia hyves en ik wil met deze kaart graag meedoen met challenge 49 van het Lovely Hangler or sweet Magnolia blog.

Ik heb papier van Maja Design gebruikt, een randpons van Martha Stewart en de blaadjes zijn van Memorybox.
Tilda is ingekleurd met copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt
Haar E37, 35, 33, 31
Huid E02, 01, 00
Scooter BG49, 23, 15, 13, 11, 10
Helm/broek BG75, 72, 10
Jas BV02,01,00,000
Schoenen C7, 5, 3, 1

5 opmerkingen:

  1. Zeer mooi kaartje Folkje ook de kleuren vind ik super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje Folkje. Zowel de kaart als de stempel, super lief en mooi.
    Prachtige combi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Folkje, en ik sluit me aan bij Carla wat een mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Folkje, dank je wel aan je deelname aan Lovely Hanglar or Sweet magnolia.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje