woensdag 27 juni 2012

vintage

Vandaag maar weer eens een vintage kaart met de mooie achtergrond stempel van Impression obsession en een prima clearstamp, de tekst is van Art Specially.
Ik heb dit keer i.p.v takjes veren gebruikt, het achtergrond tekst stempeltje is van Crafty Sentiments en het bloemen labeltje is van Pion .De achtergrond is bewerkt met distress en de tekststempels zijn met distress markers gedaan.



Bij scrapkaarten challenge zijn ze op zoek naar DT'rs en ik ga maar een gokje wagen geloof ik.
Ik vind het super om kaarten te maken en erg leuk om anderen te inspireren en dat kan mooi op deze manier.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden! Erg mooie tekst ook!

    Groetjes,
    ANouk
    scrapkaartenchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en succes met je gokje voor het DT-team.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Folkje en gaaf de bloem met veertjes er bij.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt en weer eens wat anders dan al je mooie kleur werk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintage kaart, Folkje! Heel knap gedaan! Een super mooie achtergrondstempel heb je gebruikt! Fijn weekend!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje