maandag 23 april 2012

schuine drieluik



Vandaag weer een drieluik, maar heel wat anders dan die van gisteren, dit patroon is van Carla's zelfgemaakte kaartenclubke.De magnolia's zijn met Flexmarkers ingekleurd, de tekst is van stempelgalerie, de bloemen zijn weer zelfgemaakt.Ik heb voor de 1e magnolia (in het midden) de volgende kleuren gebruikt van de flexmarkers  voor het haar O325, 527, 719, de huid R528, O729, de kroon, O555, 567, de jurk R247, 438, 528 de schoenen R346, 247, sokken R327, 528 voor de 2e magnolia heb ik gebruikt voor het haar, O325, 345,527, de kroon O555, 567 de huid O719, 729 , Y217, de jurk R346, 247, 438, sokken R247, 438  en voor de schoenen R327, 528.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 111 van EKEF



7 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Folkje
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje zo met een drieluik. Knap gedaan hoor.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk model is dit!!
    Je bloemen zijn ook heel leuk gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje ziet er fantastisch uit Folkje.
    Mooie frisse kleurtjes, leuke plaatjes die je mooi hebt ingekleurd, geweldige bloemen en ja natuurlijk is 't kaartmoedel ook fantastisch (hihi)
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Mooie bloemen heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar heb je veel werk aan gehad maar dat zie je er ook aan af! chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje