woensdag 18 januari 2012

verjaardagskaartje

Dit keer een verjaardagskaartje.
Het design papier is van Maja Design, de swirl van Joy de tekst van Nicole Verkooijen en het ovaaltje is gestanst met een mal van Nellie Snellen.
De bloemen komen van het kruidvat, maar die hebben altijd van die felle kleuren en daarom heb ik ze gebleekt. De magnolia is ingekleurd met Copics voor het jurkje/schoenen,sokken heb ik de C1, C3 en de C5 gebruikt voor het haar de E57, E47 en de E43 en voor de huid de E50, E51 en de Eoo. Het lint komt van de Intratuin.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je alweer prachtige kaarten gemaakt de afgelopen weken.......supermooi en wat leuk die gebleekte bloemen,waar doe je dat mee.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Folkje,

    Weer een mooi en lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Geertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig kaartje Folkje en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Folkje
    Door zijn eenvoud een super kaart, geweldig die kleurencombinatie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje