maandag 14 november 2011

kerstkaart

Vandaag maar weer eens een kerstkaartje gemaakt, ik heb 2 stempels van Magnolia gebruikt , voor de kaart heb ik cardstock gebruikt en een embossingfolders van Crafts-Too en de scalloped circle is een nestabilittie
De takjes zijn van Marianne en de strik is van Cheery Lynn, de tekst van Ria Design en het lint komt van de Intratuin.
De afdrukjes zijn ingekleurd met de Flexmarkers Y 217 en Y516, Promarker shale en voor de rest met Copics, ik heb de volgende kleuren gebruikt de W 1, W 3,W 5 de G 94 , G 95 en de YG 63, de E 00, E 21, E 51 de B 00 en de BG 01 de BG 10, BG 11, BG 13 en de BG 15 de R 37 en de Y 38

2 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart,heel mooi de achtergrond stempel.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Folkje je kaart ziet er fantastisch uit.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje