donderdag 5 mei 2011

Kaartje voor Ida

Deze kaart heb ik vanavond nog snel even voor Ida gemaakt die in het ziekenhuis ligt.

Het afdrukje is van Sugar Nellie, de tekststempel van Rachel Anne Miller, ik heb van  cardstock aquarium en van papicolor oker gebruikt, het design papier is van Tim Holtz, de randjes en de tekst is met distress broken china gedaan, het bloemen lint is van Marianne de steentjes zijn met de Hot Fix er opgeplakt, verder heb ik een pons van Marha Stewart gebruikt, nestabillitie labels eight en de French Pastry Doily.
Ik heb het afdrukje met copics ingekleurd en heb de volgende kleuren gebruikt
BG01,BG05,BG09voor het jurkjeB00,B02 voor de linten in het haar,Y21 voor het haar, R37 voor de mond, E21,E51 voor de huidskleur

1 opmerking:

  1. hey wat leuk folkje , ook een blog nou ben gelijk ook volger van jouw geworden hoor, je kaart is mooi zeg, heel gaaf gekleurd ook liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje